donderdag 26 augustus 2010

Trots op mijn etui



Ik leer naaien op de naaimachine. Dat doe ik zonder cursus. Maar met hulp van boeken, hard denken en vooral met behulp van de prachtige tutorials die ik overal vind! Wat ben ik toch blij met internet. En wat is bloggen toch leuk!

Gisteravond heb ik een etui gemaakt. Ik gebruikte daar deze duidelijke uitleg bij. Ik paste het patroon een beetje aan (3 verschillende stofjes, andere afmetingen). En daarna werd het een verassing.

Maar toen ik ruim een uur later klaar was, had ik een echte etui! Zonder zichtbare naden en draadjes. Maar met een rits en een binnenkant die vastzit aan de buitenkant. En dan heeft hij ook nog een piramide-vorm aan de zijkant. Ik sta versteld van wat er uit mijn handen is gekomen. Maar dat was me natuurlijk nooit gelukt zonder de tutorial. Ik vraag jullie dan ook met klem vooral door te gaan met posten. Jullie maken het leven echt een beetje leuker!




5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk etui!!! Zo krijg ik ook weer zin om de naaimachine te pakken maar ja ..... hoe ga ik daar tijd voor vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk en heel knap om dat zonder (levende) hulp voor elkaar te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel knap, als je dat kan, dan kan je...vast nog een heleboel meer! Hij staat hier ook op het verlanglijstje van de dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Netjes gedaan!
    Daar mag je zeker trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super uit!! Natuurlijk mag/moet je trots zijn op je allereerste zelfgenaaide etui!!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je er bent! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter? Ik waardeer het zeker.