zondag 22 augustus 2010

Kleurpotlodenzakske



Ik zag bij Mme Zsazsa een prachtig kleurpotlodenzakske. Toen wilde ik er zelf ook heel graag één. Met de duidelijke uitleg die zij erbij geeft, leek het mij goed te doen.

Eerst mooie potloden gekocht. Want die heb je dan natuurlijk ook nodig. En in de Flow zitten geregeld kleurplaten, dus ze komen ook wel van pas. Tja, je moet  het natuurlijk wel een beetje verantwoorden...

Gisteravond de stof uitgezocht en geknipt. En vanmorgen zat het potlodenzakje redelijk vlot in elkaar. Ik ben er erg blij mee. De kinderen ook. Maar die mogen er voorlopig alleen naar kijken. Want anders zijn mijn potloden binnenkort verdwaald in hun potlodendoos. En zitten er in mijn kleurpotlodenzakske alleen nog stompjes. Geen goed idee.



4 opmerkingen:

  1. Marjolein,

    Wow, dit ziet er prachtig én handig uit!! Mooie stof ook!!

    Groetjes, Saskia

    Psst... ik heb een kleine give-away op mijn blog staan, kom gerust eens langs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... Hier ben ik weer!! Fijn om je naam in de lijst te zien staan bij mijn Polka-Dots give away!! Veel geluk!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, we hebben op dezelfde dag ons blog gestart en zetten toevallig op dezelde dag een keurpotlodenzakse erop. Heel mooi met dat kanten lintje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je er bent! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter? Ik waardeer het zeker.