maandag 10 juni 2013

Schaapjes tellen

Bijtring schaapje lammetje

Ik heb een zwak voor schaapjes. En ezeltjes. En aapjes. Maar dat terzijde. En ik had al verschillende ideeën over hoe een gehaakt schaapje eruit zou kunnen zien.

Bijtring gehaakt schaapje lammetje

Heel toevallig vroeg Marielle mij of ik een bijtring met een schaapje kon maken. En toen ik klaar was vond ik hem zo schattig dat ik een kleinere versie op een hangertje maakte. En ik heb nog meer ideeën.

Hangertje gehaakt schaapje lammetje


25 opmerkingen:

  1. Wat super leuk is hij geworden zeg, mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik zou bijna zelf ook weer een bijtring willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd ...

    Groetjes
    diane

    En volgers zijn nog welkom !
    2 give away's op mijn BLOG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. so sweet toy!very good job!well done!
    http://freestilcreatingbyvilly.blogspot.gr/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje. Leuk voor mijn zwangere dochter.
    Hoe heb je dat gedaan met het omhaken van de ring?

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Gefeliciteerd, bijna oma.
      Ik heb een lapje gehaakt en dat vervolgens om de ring gemaakt. Dat kan gehaakt of genaaid worden, net wat je makkelijk vindt. Succes!

      Verwijderen
    2. Bedankt voor je uitleg!
      Kun je mij ook nog vertellen waar ik die bijtringen kan kopen?

      Verwijderen
    3. De ringen zijn volgens mij in veel hobbywinkels te koop in verschillende maten. Of anders op Etsy.

      Verwijderen
  6. Héél mooi, super!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely, beautiful work! Visiting from Annemarie's blog.

    Best,
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schaapjes, altijd leuk om te maken en lief om te zien. Jouw bijtring en hanger zijn echt schattig.
    Is er een mogelijkheid om het patroon van je te kopen, want het lijken me een prachtig kraamcadeautjes.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik ben helemaal verliefd op je schaapje, wat is ze lief en schattig. Ik wil ook graag weten of je patroontje te koop is.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Lia, dank je, leuk om te lezen! Ik heb geen uitgeschreven patroon van het schaapje. Ik kan het daarom ook niet verkopen.
      Groetjes, Marjolein

      Verwijderen
  10. Hoi Marjolein, ik had je al een mailtje gestuurd ivm je bijtringen, heb je het soms al kunnen lezen? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hai marjolein ik wil graag het gehaakte schaapje bij je bestellen hoe kan ik dat doen? en als ik bijv een panda beertje wil kan dat ook of?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe kan ik een bijtring bij je bestellen en kan je ook een pandabeertje of hertje maken?

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Hoi Marjolein,
    Ik zag je bijtring met het schaapje en ben helemaal verliefd!
    Zou je me kunnen vertellen hoe je hem gemaakt hebt?
    Ik heb een nichtje die net tandjes begint te krijgen en daar zou ik hem graag voor willen haken!
    Ik hoop van je te horen, alvast bedankt en groetjes
    Alice van tamelen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Marjolein, is er een patroon beschikbaar? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This post is absolutely brilliant! Thank you so much for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je er bent! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter? Ik waardeer het zeker.