woensdag 11 augustus 2010

Bij een nieuwe fiets hoort een nieuwe sleutelhanger

Hij stond al een jaar in de kelder. Een prachtige witte fiets met goudbruine accenten, bruin leren handvaten, een leer-like zadeltje en een te schattig rieten mandje aan het stuur. Ik vond hem zo mooi dat ik hem vorig jaar voor mijn dochter kocht. En dat terwijl ik wist dat hij te groot zou zijn. En dat was hij ook. Maar na verschillende keren passen en proberen, blijken de benen van mijn meisje nu eindelijk lang genoeg!

En bij een nieuwe fiets hoort natuurlijk een nieuwe sleutelhanger. Ze mocht zelf kiezen. Dat werd dus niet in de stijl van de fiets. Maar uiteraard wel roze. Dat had ik kunnen weten. Dus een roze konijntje met een gouden kroontje.

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je er bent! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter? Ik waardeer het zeker.