dinsdag 14 september 2010

Een nieuwe garderobe voor Barbie


Ik ben was een echt meisje-meisje. Ik speelde uren met mijn barbies. Ik knutselde meubeltjes voor hen van wc-rolletjes en Nesquick-dozen. En droomde over mooie jurken. In werkelijkheid waren het zakdoeken.

Voor de Barbies van mijn dochter moet er een grootse garderobe komen. Helaas, de mooie jurken worden nog lang niet zo mooi als ik wil. Mijn god, wat een priegelwerk. Mijn naaimachine gaat steeds aan de haal met het kleine stukje stof... Daarom ben ik maar gestart met rokjes. Dat is goed te doen. En voor Ariël haakte ik een paar weekjes terug al een bikini.

Tijdens de fotoshoot werd helaas pijnlijk duidelijk waar Barbie werkelijk behoefte aan heeft: bloesjes en topjes. Die waren er bijna niet. Daarom maar even beholpen met een stukje band. De garderobe wordt binnenkort dus verder uitgebreid.


1 opmerking:

  1. Ik geloof meteen dat het een priegelwerkje is op de naaimachine, maar wat een leuke rokjes.
    Ik was vroeger ook dol op het maken van barbiekleertjes.
    Nu haak ik ook regelmatig wat nieuws voor haar (zie de foto's op mijn blog), maar ik ga het ook eens op de machine proberen, zeker nu ik jou gemaakte rokjes heb gezien, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je er bent! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter? Ik waardeer het zeker.