zaterdag 20 augustus 2011

Kraampakket


Altijd weer bijzonder als er een baby op komst is. Ik kan me de tijd dat ik met de voorbereidingen bezig was nog goed herinneren. Ik vond dat zo leuk.

En nu mocht ik een beetje 'helpen' bij iemand anders. Met een pakketje met spulletjes. In mijn eerdere berichtjes waren het luierhoesje en het speeldoosje al te zien. En nu de rest. In dezelfde stijl van uiltjes, jeans en grijs-witte ruitjes:
  • een kasthangertje
  • een lakentje
  • een hoes voor het aankleedkussen met 2 losse verwisselbare doeken die op de hoes worden geklikt
Allemaal met liefde en plezier gemaakt. Ik wens ze er veel plezier van.


6 opmerkingen:

  1. Wauw, helemaal niet baby-achtig en daarom juist zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stijlvol, en een heerlijk cadeautje om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig geheel, erg leuk om te krijgen en te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow echt prachtig! ook de kleuren super leuk en stoer! vind dat altijd veel leuker dan alle zoete baby kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die losse verwisselbare hoezen is een schitterend idee! Het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je er bent! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter? Ik waardeer het zeker.