woensdag 22 juni 2011

Op stap met de baby ... een luierhoesje


Ze vallen in de smaak, de luierhoesjes. Zowel hier als hier. Dat maakt het bedenken van een cadeautje voor een zwangere of een pasgeboren kindje een stuk makkelijker. En in mijn omgeving zijn het toevallig steeds kleine mannetjes die op de wereld worden gezet. Eén prachtig klein jongentje werd gisteren geboren. De ander zit voorlopig nog in zijn mama's buik.

Mijn grote man vroeg wat de 11 betekende op het ene hoesje. Ik: 'Het geboortejaar natuurlijk. Naast het geslacht is dat het enige dat ik zeker weet.' Een buurvrouw wist de oplossing: 'Zet er een komma voor.' Slim! Ach, voor mij is het duidelijk. En desnoods geef ik er uitleg bij aan de mama-to-be.

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijn kado om te maken en zeker ook een blije ontvanger. Dat kan niet anders.
    Een fijn en vrolijk blog heb je. Ik ga je zeker volgen!.
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je er bent! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter? Ik waardeer het zeker.